Noutati fel de fel

N-am mai scris de multa vreme, desi am destule de povestit. Dar am fost ba plecata, ba pe fuga, ba fara chef si uite asa s-au adunat intamplari pret de vreo 3 articole. Promit sa scriu despre fiecare in parte, mai ales ca am facut poze special pentru blog :) Pentru un mic sneak preview iata cateva dintre ele:





Pana una alta, trebuie insa sa consemnez ziua de astazi, pentru ca dis-de-dimineata am mai facut un pas important si anume: intrarea in posesia Freizügigkeitsbescheinigung-ului (cine reuseste sa pronunte acest cuvant cu voce tare primeste aplauze de la mine :D). Uraaa! Prin acest document am dreptul la sederea definitiva in Germania. De-acum pot sa incep cursurile de integrare/ de limba pe care eu una le consider esentiale pentru a putea sa-mi gasesc un job ok. 

Ieri, cand ne-am intors dintr-o plimbare de week-end, am gasit in cutia postala si Identifikationsnummer, asa ca incep sa simt ca lucrurile incep sa se miste. Incet, dar sigur! Astazi ma gandeam ca singurul regret pe care il am este ca nu am venit mai repede aici, adica din septembrie 2011 de cand am stabilit ca amandoi ne dorim sa fac acest pas. Dar regretele sunt mereu tardive, asa ca alung din minte acest gand si merg inainte. Dupa cum ma simt zilele acestea, dupa cum vad ca evolueaza lucrurile, cred ca totul va fi bine, nu se poate altfel ;)



Comentarii

  1. Salutare si felicitari pentru Frei... sa stii ca am incercat sa pronunt cuvantul cu voce tare si ghici ce.. n-am reusit. D: Foarte tare!
    Vio

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vio, multam! Mie mi-au trebuit cateva zile sa ajung sa-l pronunt corect ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat? Atunci fa-o! :)

Postări populare de pe acest blog

La munca in Germania (1)

3, 2, 1

[Guest post] Germania, mit și realitate (1)