Ghici ce?

Incredibil, dar adevarat - dupa o pauza de aproape 8 ani, imi doresc sa revin in atentia cititorilor mei - vechi si, poate, noi. Ma intreb daca mai sunt? Tare as vrea sa-mi dati de veste daca mai sunteti cu ochii pe mine, ca sa stiu daca are sens sa continui aici sau ar trebui sa-mi construiesc o alta "casa virtuala".

V-ati intrebat vreodata unde am disparut? Ce am facut in toti acest ani? De ce n-am mai scris?

Mult timp, scrisul a fost pentru mine o adevarata terapie. Datorita blogurilor mele am cunoscut multe persoane, cu unele sunt prietena si acum chiar, dupa atatia ani. Apoi au interevenit diverse evenimente si oameni si am renuntat si la bloguri si la scris, acel scris tamaduitor practicat inca din copilarie. In toti acest ani, insa, din prea multe parti, am primit mereu indemnul de a scrie, de a pune iar, negru pe alb, gandurile mele. Asa cum o fac de obicei: cu haz de necaz, cu veselie, cu optimism, cu subtitilitate, auto-ironic si, mai presus de orice, sincer, autentic, fara teama.

Azi am primit din nou acest indemn si m-am hotarat: o s-o fac. Inainte sa purced la treaba, insa, as vrea sa iau pulsul fostei mele comunitati. Care mai sunteti pe aici?




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat? Atunci fa-o! :)

Postări populare de pe acest blog

La munca in Germania (1)

3, 2, 1

[Guest post] Germania, mit și realitate (1)